14.09.2018

Nowy standard wizualizacji salonów sprzedaży marki Suzuki w Polsce.

Nowe, udoskonalone standardy są wprowadzane w przededniu wkroczenia marki Suzuki w drugie stulecie swojego istnienia w 2020 roku.

„Miejsce, w którym klient spotyka się z marką, to jeden z najistotniejszych aspektów marketing mixu i funkcjonowania firmy motoryzacyjnej. Dziś prezentujemy nowy Salon Firmowy Suzuki. To miejsce będzie wyznaczać standardy jakościowe dla wszystkich punktów sprzedaży marki Suzuki w Polsce. Nowy projekt salonów Suzuki został opracowany z uwzględnieniem potrzeb współczesnych klientów, ergonomii, funkcjonalizmu i nowoczesności. Poprzez użytą kolorystykę nawiązujemy do korzeni marki - silnie zaznaczamy akcenty nawiązujące do czerwieni symbolu „S” w logo Suzuki. Kolor biały jest przewodnim motywem sprzyjającym osiągnięciu efektu czystych, jasnych i przestronnych wnętrz, które stanowią atrakcyjne tło dla prezentacji nowoczesnych produktów marki Suzuki.” – powiedział Mikołaj Matsumoto, Dyrektor Marketingu Suzuki Motor Poland.

Nowy standard jakościowy wprowadza jednolite zasady określające wygląd salonów sprzedaży. Opiera się on na rekomendacjach Suzuki Motor Corporation, a końcowy kształt projektu został sformułowany lokalnie przez Suzuki Motor Poland. Wytyczne dotyczące kolorystyki ścian i podłogi definiują dominujący kolor biały, jako symbolizujący wysoką jakość i wyrafinowanie. Płaszczyzny salonu kształtują srebrne akcenty, wielkoformatowe grafiki oraz panele z trójwymiarowymi symbolami Suzuki. Przestrzenie wewnątrz salonu są wydzielone taflami szkła, które gwarantują komfort i prywatność rozmów prowadzonych przez klientów. Specjalną atencją zostały otoczone dzieci, dla których zaprojektowano przytulną i bezpieczną strefę zabaw. Nowoczesny system oświetlenia kształtuje i rzeźbi przestrzeń tworząc idealną atmosferę do prezentacji produktów Suzuki. Lampy emitujące światło w kolorze niebieskim oświetlają wnętrze do późnych godzin nocnych tworząc unikatowy klimat wokół salonu.

Suzuki_1.jpg Suzuki_10.jpg Suzuki_11.jpg Suzuki_2.jpg Suzuki_3.jpg Suzuki_4.jpg Suzuki_5.jpg Suzuki_6.jpg Suzuki_7.jpg Suzuki_8.jpg Suzuki_9.jpg

Wprowadzenie nowego standardu wizualnego salonów jest nierozerwalnie związane z nowymi wytycznymi dla ekspozycji produktów marki Suzuki. Samochód flagowy będzie prezentowany w centralnym miejscu salonu. Klienci będą mieli możliwość zapoznania się również z ofertą jednośladów Suzuki, a oferta akcesoryjna będzie prezentowana w specjalnie zaprojektowanych gablotach.

Suzuki Motor Poland wdraża nowe standardy wystroju wnętrz salonów sprzedaży jako pierwszy przedstawiciel marki w Europie. Realizacja projektu została zaplanowana na okres najbliższych 3 lat i obejmuje wszystkie salony sprzedaży samochodów.

14.09.2018

Suzuki rozpoczyna sprzedaż nowej Vitary. Legendarny SUV Suzuki jest dostępny od 64 900 zł

W 30. rocznicę wprowadzenia modelu na rynek, Vitara przechodzi face lifting. Nowy model prezentuje się z bardziej wyrafinowanym wyglądem, jeszcze bardziej zaawansowanymi funkcjami bezpieczeństwa i sprawdzonym napędem na 4 koła ALLGRIP SELECT.

Dowiedz się więcej
22.06.2018

Nowa generacja legendarnego Suzuki Jimny

48 lat od debiutu pierwszej wersji prawdziwie terenowego samochodu Suzuki LJ, japońska marka prezentuje nową generację kultowego już modelu Jimny. Kontynuuje on dziedzictwo małego, lekkiego auta terenowego, a technologicznie czerpie z doświadczenia Suzuki w dziedzinie konstrukcji z napędem na 4 koła.

Dowiedz się więcej
18.06.2018

Promocyjne zestawy akcesoriów

Skorzystaj ze specjalnej oferty obniżonych cen na letnie akcesoria Suzuki!

Dowiedz się więcej
23.05.2018

Dołącz do bazy kontaktowej Suzuki

25 maja 2018 roku zmianie ulegają przepisy dotyczące przetwarzania danych osobowych. W odpowiedzi na wprowadzenie Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (skrótowo nazywane „RODO”) Suzuki aktualizuje swoją politykę przetwarzania danych osobowych i zachęca do dołączenia do bazy kontaktowej.

Dowiedz się więcej