Salon motoryzacyjny Tokyo Motor Show będzie obfitował w nowości Suzuki. Japońska marka zaprezentuje aż dziewięć koncepcyjnych modeli samochodów i motocykli.
Jako miejsce premiery koncepcyjnych pojazdów Suzuki marka wybrała swój kraj macierzysty – Japonię. Podczas 45. salonu motoryzacyjnego Tokyo Motor Show, który potrwa od 27 października do 5 listopada 2017 r., goście odwiedzający stoisko Suzuki będą mogli obejrzeć nie tylko pojazdy w fazie koncepcyjnej, ale także pełną gamę produktów z oferty marki. Prezentowane są również nowe technologie podnoszące bezpieczeństwo i komfort jazdy, w tym Suzuki Safety Support.
Suzuki prezentuje także dwie całkowicie nowe koncepcje motocyklowe:
Suzuki Motor Poland zwiększa zakres partnerstwa z Betclic 1 Ligą. W sezonach 2024/2025 i 2025/2026 Suzuki będzie sponsorem głównym rozgrywek, rozszerzając współpracę zapoczątkowaną w lipcu 2022 r.
Dowiedz się więcej30 firm dilerskich, 35 miast, 42 sportowców, 43 pokazy i ponad 1,5 tysiąca gości – oto bilans zakończonego cyklu prezentacji Nowy Swift Roadshow.
Dowiedz się więcejEkipa Suzuki Motor Corporation weźmie udział w 8-godzinnym wyścigu endurance, który odbędzie się 19-21 lipca na torze Suzuka w ramach cyklu FIM EWC 2024 (FIM Endurance World Championship).
Dowiedz się więcejSuzuki Road Show, cykl imprez zainicjowanych ponad 10 lat temu przez Prezesa Suzuki Motor Poland Piotra Dulnika, w swojej najnowszej odsłonie był poświęcony modelowi Suzuki Swift czwartej generacji.
Dowiedz się więcej